Κυριακή 6 Μαΐου 2012

αισθήσεις




φράουλες. 
ο ήχος. ο ήχος που κάνουν τα δόντια μου όταν συναντούν τα σπόρια της φράουλας.

λεύκες.
 η πλατεία μπροστά στην σχολή γεμάτη με χνούδια λεύκας. άλλα αιωρούνται και άλλα κατακάθονται στα πλακάκια. 
περπατάω πάνω στα χνούδια. κάτι μεταξύ χρατς και κρακ. ήχος τόσο απολαυστικός όσο ο προηγούμενος.

κρασί.
παλαιωμένο ή μη. λευκό κόκκινο ή ροζέ. ποπ, ο φελλός. και ακολουθεί το καλύτερο. 
το κρασί κυλάει και η διαδρομή του από τα χείλια του μπουκαλιού ως το ποτήρι αφήνει μια υπέροχη μελωδία στ' αυτιά μου. καιρό ήθελα να γράψω για αυτήν.

μαστιχιά. πετούνιες. τριαντάφυλλα. αλόη. γαρύφαλλα. βασιλικός. νυχτολούλουδο.
 μια συμφωνία μαγική. μια συναυλία μυρωδιάς μερικά μέτρα απ' το δωμάτιο μου.



επόμενες στάσεις:

κιθάρα.
χορδές. μπαρέ. νότες.
πρέπει να ξεφορτωθεί την διαφάνεια στην οποία είναι φυλακισμένη ένα χρόνο τώρα. Να κουρδιστεί και να πάρει την θέση της στις μέρες μου. για τις νύχτες που προσμένει όπως και εγώ.

ποδήλατο.
φούσκωμα τα λάστιχα. πετάλι. πετάλι. πετάλι ξανά. μέχρι την παραλία.
μέχρι να δύσει ο ήλιος.
τα κουνούπια να προσελκύονται απ' το ιδρωμένο δέρμα.
και οι ρόδες με την αλυσίδα να γουργουρίζουν.
να γουργουρίζουν όπως κατηφορίζω.







ω γλυκυ μου εαρ




καληνύχτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου