Κυριακή 25 Μαΐου 2014

clop



Θυμάσαι την τελευταία φορά που η καρδιά σου εκρήγνυται απ' τον πόθο;
κι ας μην ξέρει για τι ακριβώς
που το στομάχι σου καίγεται με σπασμούς από την αγωνία;

δεν ξέρω αν όλα αυτά αύριο θα μου ακούγονται γελοία, 
αλλά έτσι συνέβη εκείνο το βράδυ.
και έμεινα μόνο με την παρήγορη σκέψη ότι μπορώ να εξιστορήσω όλα αυτά τα περιττά...

ενώ θα μπορούσα να τα ζήσω ίσως;
ποιος ξέρει...


Δεν ξέρω αν θυμάσαι την τελευταία φορά που σε καβάλησε μια σκέψη σου... 
Δεν ξέρω εν τέλει αν θυμάσαι αυτό που σου λέω, 
αλλά εγώ πάντα θα θυμάμαι το βράδυ της απόλυτης ξεφτίλας.

λίγες μέρες μετά την ξεκάθαρη δήλωσή μου -με ύφος σχεδόν θιγμένο σχετικά με την αξιοπρέπειά μου-

Αν όμως θυμάσαι έστω και ένα από όλα αυτά, 
ελπίζω θα με καταλάβεις.






2 σχόλια:

  1. χα, και μόλις κατάλαβα τι εννοείς με το "παρόμοια συναισθηματική φάση!"

    διάβασα κάπου πως love is in the έαρ.
    in the έαρ,in the θέρος, παντού είναι γαμώ.

    να εδώ, με ένα στομάχι με σπασμούς κι εγώ.

    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι όταν δεν έχω τι να κάνω σε θυμάμαι;
    μάλλον συχνότερα...

    ιδού το θέμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή