Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014







εσύ δεν έκανες τίποτα παραπάνω από ένα νεύμα, ένα λάμδα πιο παχύ κι ένα βλέμμα πιο αργό και απ'το αργό σου βλέμμα χελώνας (το οποίο συνδυάζεται με μισάνοιχτο στόμα ύπνου).


κι εγώ έμεινα. Κατεβάζοντας Erykah Badu και ακούγοντας τον δίσκο του Questlove με J Dilla τακτικώς και ανελλιπώς. Έσκασα δε, και δεν λυπήθηκα τα λεφτά, ακόμα κι αν είχα μείνει σε άσχημη και άτυχη φάση στο τέλος και αγόρασα από το Croix Rousse ένα ινδιάνικο μεταλλικό βραχιόλι. Σαν αυτό που φόραγες και σε κορόιδευα. Συμμαζεύω το δωμάτιο μου τις τελευταίες μέρες, προσπαθώντας να κάνω τον χώρο μου βιώσιμο. Και στο συμμάζεμα αυτό απάνω, βρήκα δύο μπαγκέτες ξέμπαρκες. Μια από τον Σ. και μάλλον από κάποιο ξέφρενο λάιβ στον Παπαγάλο, σουβενίρ των εφηβικών μου χρόνων και μια από ένα καλοκαιρινό λάιβ των De facto στην Εύβοια (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Θ.) 


αν και όλα τακτοποιήθηκαν, 

οι δύο μπαγκέτες περιφέρονται ακόμα στο δωμάτιό μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου